Názov spoločnosti: Webinfo Slovakia, s. r. o.
Ulica a popisné číslo: Priekopnícka 1
Mesto a PSČ: Bratislava 821 06
Štát: SR
IČO: 45 67 73 36
DIČ: 2023082567
SK DIČ: SK2023082567
Prevádzková doba
Objednávky v internetovom obchode predávajúceho je možné uskutočniť 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Doba pre kontaktovanie sa s predajcom je Sídlo firmy: cez email, telefón predávajúceho v pracovné dni od 8:00 do 16:00 hod.
V prípade výpadku informačného systému alebo zásahu vyššej moci predávajúci nenesie zodpovednosť za nedodržanie prevádzkovej doby. O prevádzkovej dobe počas dní pripadajúcich na štátne sviatky budú zákazníci informovaní na stránke internetového obchodu www.sonoff.sk
Kontaktné údaje:
email: info@sonoff.sk
tel.č.: (+421) 0948 652 396
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27.
Kupujúcim je spotrebiteľ alebo súkromná osoba.
Základné ustanovenia
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami ďalej len VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.
Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok a dokument "Spôsoby dopravy", podmienkami objednávanej služby a poskytovaného licenčného oprávnenia, že s nimi súhlasí a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Kópiu VOP dostane kupujúci ako prílohu potvrdenia objednávky na zadanú emailovú adresu. Kupujúci si je vedomý, že mu kúpou produktov ktoré sú v obchodnej ponuke predávajúceho nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade osobitnou zmluvou dohodnuté inak.
Spravovanie, prijatie a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Návrhom kúpnej zmluvy je objednávka kupujúceho, kúpna zmluva sa stáva záväznou a uzatvorí sa ako náhle kupujúci a predávajúci súhlasia s týmto návrhom a do platnosti sa dostane ako náhle kupujúci obdrží od predávajúceho potvrdenie objednávky. V momente ako kupujúci obdrží správu o potvrdení objednávky vznikajú medzi nimi vzájomné práva a povinnosti, kupujúci je informovaný o reklamačnom poriadku a obchodných podmienkach internetového obchodu v prílohe správy o potvrdení objednávky. Potvrdenie sa realizuje na diaľku využitím komunikačných prostriedkov ako je, elektronická pošta, webového sídlo, telefón, fax, adresný list, alebo ponukový katalóg. Kúpna zmluva je tak uzavretá na diaľku, jej potvrdenie sa vykonáva bez fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa. Uvedené obchodné podmienky sa vzťahujú na uzatvorené kúpne zmluvy internetového obchodu na internetovej stránke http://www.sonoff.sk (ďalej už “internetový obchod“). Spotrebiteľ internetového obchodu vyjadruje pomocou označenia poľa na konci objednávky, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami vychádzajúcimi z kúpnej zmluvy internetového obchodu a porozumel im v plnom rozsahu a na základe tohto úkonu s nimi súhlasí.
Spravovanie Kúpnej zmluvy sa riadi príslušnými ustanoveniami vychádzajúcimi zo zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru, alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len “zákon č. 102/2014 Z.z.”) a konkrétnymi obchodnými podmienkami (ďalej “OP”) upravujúcimi náležitosti pri ich uzatvorení a realizácii.
Ochrana osobných údajov
Predávajúci sa zaväzuje k tomu, že sa osobné údaje kupujúceho nebudú inak zverejňovať, alebo poskytovať tretej osobe a pod. výnimkou je konkrétna situácia súvisiaca s platobným stykom a distribúciou objednaného tovaru spotrebiteľovi, kde spotrebiteľ uvádza svoje meno, číslo a dodaciu adresu. Predávajúci sa zaväzuje k tomu konať tak, aby neboli zneužité osobné a dôverné údaje kupujúceho, aby subjekt neutrpel ujmu na svojich právach, taktiež dbá o ochranu osobného a súkromného života subjektu.
Dobrovoľne poskytnuté osobné údaje kupujúcim predávajúcemu slúžia účelu sprostredkovania objednávky a marketingových akcií predávajúceho, následne sú zhromaždené, spracované a uchované v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení do doby pokiaľ kupujúci nevyjadrí písomne svoj nesúhlas s týmto spracovaním zaslaným na mail info@sonoff.sk. Kupujúci má právo prístupu ku svojím osobným údajom a právo na ich opravu vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie chybného stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom.
Dotknutá osoba má právo v zmysle § 28 zákona č. 122/2013 Z.z.:
- na základe písomnej žiadosti vyžadovať od prevádzkovateľa potvrdenie či sú alebo nie sú jej osobné údaje
- vyžadovať informáciu, akým spôsobom sú jej osobné údaje spracúvané
- vyžadovať informácie o zdroji, z ktorého prevádzkovateľ získal jej osobné údaje
- vyžadovať zoznam osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania
- vyžadovať opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania
- vyžadovať likvidáciu svojich osobných údajov, ktoré sú spracúvané, ak došlo k porušeniu zákona
- vyžadovať blokovanie osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby
- na základe písomnej žiadosti namietať voči spracúvaniu využívaniu poskytovaniu svojich osobných údajov a žiadať ich likvidáciu v prípade, že sú tieto údaje bez jej súhlasu spracúvané a využívané na účely priameho marketingu
V rámci reklamačného konania sú od zákazníkov vyžadované nasledujúce údaje: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mail a podpis či digitálny podpis. Všetky takto získané osobné údaje sú spracované výhradne za účelom potrebným pre vybavenie reklamácie a v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb., o ochrane osobných údajov, v platnom a účinnom znení.
Predávajúci môže ďalej pri poskytnutí súhlasu zapracovávať tzv. "cookies" tak, aby uľahčil poskytovanie služieb informačnej spoločnosti, v súlade s ustanovením Smernice 95/46/ES o účele "cookies" či podobných nástrojov a je zaistené, aby užívateľom boli známe informácie, ktoré sa ukladajú do koncového zariadenia, ktoré používajú. Užívatelia majú možnosť odmietnuť, aby "cookies" alebo podobné nástroje boli uložené do ich koncových zariadení, napr. tým, že spustí vo svojom prehliadači funkcionalitu anonymného prehliadania.
Sme užívateľom aplikácie Remarketing od spoločnosti Google vďaka ktorej predajca disponuje informáciami o pohybe zákazníka na stránke www.sonoff.sk, na zákalde tejto aplikácie sa zákazníkom zobrazuje reklama našej spoločnosti. Tento proces nezaznamenáva osobné informácie návštevníka stránky, len jeho pohyb, tieto informácie sa následne ukladajú v internetovom prehliadači a spoločnosť Google ich načítava za účelom zobrazenia reklamy na iných internetových stránkach. Toto správanie môže zákazník zrušiť na stránkach spoločnosti Google alebo podľa návodu na stránke Network Advertising Initiative (v angličtine).
Informácie o cene tovaru a dostupnosti
Informácie o tovare uvádzané v ponuke katalógového listu internetového obchodu sú čerpané z verejne dostupných zdrojov a oficiálnych stránok konkrétnych výrobcov tovaru. Ilustračné obrázky uvedené pri produktoch nemusia zodpovedať skutočnosti. Cena tovaru v sebe zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH) a poplatky súvisiace s recykláciou nadbytočného materiálu. Spotrebiteľ je informovaný o aktuálnej cene tovaru vrátane ceny dopravy priamo na stránke v hlavnej karte zvoleného produktu, taktiež aj v nákupnej zóne pri zvolení spôsobu dodania tovaru. Spotrebiteľ je upovedomený o tom, že údaj o reálnej cene a dostupnosti tovaru sa môže líšiť od ceny a dostupnosti uvedenej v internetovom katalógu obchodu a to na základe zmien údajov uvedených výrobcom.
Akciový tovar je možné si zakúpiť do vypredania zásob a pokiaľ sa stav uvedeného výrobku inak nezmení.
Objednanie tovaru
Spotrebiteľ si tovar uvedený v katalógu internetového obchodu www.sonoff.sk objednáva postupom bližšie uvedeným v návode "Ako nakupovať". Tento návod je viditeľne umiestnený v menu internetového obchodu. Výsledné odoslanie objednávky spolu s objednaným tovarom je podmienené potvrdením s oboznámením sa a udelením vedomého súhlasu s VOP. Po odoslaní objednávky bude spotrebiteľovi zaslaný informačný email s predmetom "Zhrnutie objednávky v internetovom obchode sonoff.sk", ktorým predávajúci potvrdí zaradenie objednávky na spracovanie, čím však ešte nedochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. V prípade tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, ktorý predávajúci nemá štandardne vo svojej ponuke, resp. tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, môže byť spotrebiteľovi účtovaná zálohová platba vo výške maximálne 70% z celkovej ceny objednaného tovaru. O tejto skutočnosti predávajúci informuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ je oprávnený stornovať takúto objednávku pred dodaním tovaru, a tým odstúpiť od kúpnej zmluvy, a to zaplatením odstupného vo výške uhradenej zálohy, pričom predávajúci je oprávnený zálohovú platbu započítať na odstupné. Vyššie uvedený postup sa neuplatňuje na objednávky spravenej na zákazku, ktorá v sebe zahŕňa úpravy tovaru na podnet zákazníka.
Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastáť prípady, kedy nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim a to hlavne v prípade, kedy kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému predávajúceho. Predávajúci v takom prípade kupujúceho informuje o takejto skutočnosti.
Viazanosť ponukou a stornovanie objednávky
Predávajúci je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru po celý čas od doby potvrdenia objednávky s elektronickou správou s obsahom potvrdenia objednávky v internetovom obchode www.sonoff.sk až do času uplynutia lehoty na dodanie.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zrušenie objednávky alebo jej časti pred uzavretím kúpnej zmluvy v prípadoch:
- dôvod vypredania, alebo nedostupnosti tovaru
- dôvod že sa už tovar nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazne zmenila jeho cena
- dôvod neschopnosti zabezpečiť doručenie tovaru predajcom spotrebiteľovi v lehote určenej obchodnými podmienkami
O stornovaní objednávky je kupujúci preukázateľne informovaný telefonicky, alebo emailom. V prípade predčasnej úhrady tovaru, alebo len jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 14 kalendárnych dní na ním uvedený účet, pokiaľ sa kupujúci a predajca nedohodnú inak. K uzavretiu kúpnej zmluvy v tomto prípade nedôjde. Všetky objednávky prijaté internetovým obchodom www.sonoff.sk sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. Storno môžete poslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo uskutočnenej objednávky.
Odstúpenie od zmluvy
Právo odstúpenia od zmluvy kupujúceho (spotrebiteľa fyzická osoba)
Právo na odstúpenie od zmluvy má podľa zákona len spotrebiteľ. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
Zákonný nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu vzniká len vtedy, keď spotrebiteľ (kupujúci) zakúpil tovar prostredníctvom:
- zmluvy uzavretej na diaľku (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutej a uzavretej výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu)
- zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy na ktorej uzavretie dal návrh predávajúcemu spotrebiteľ na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy uzavretej v prevádzkových priestoroch predávajúceho alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne po individuálnom a osobnom oslovení spotrebiteľa predávajúcim na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho alebo zmluvy uzavretej počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou).
Spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru v zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.). Spotrebiteľ je povinný spolu s tovarom doručiť vypísaný formulár o odstúpení od zmluvy a doručiť ich do rúk predávajúcemu. Formulár na odstúpenie od zmluvy spolu s poučením o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy k nahliadnutiu tu.
Adresa pre doručenie tovaru a odstúpenia od zmluvy:
Webinfo Slovakia s.r.o. Priekopnícka 1 821 06 Bratislava
Tovar treba odoslať kuriérskou spoločnosťou, alebo priniesť osobne po telefonickej dohode na vyššie uvedenú adresu. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať po kupujúcom čiastku odpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v súlade s §10 odsek (4) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.). Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
V prípade v ktorom je odstúpenie od zmluvy preukázateľne a výslovne dojednané so súhlasom spotrebiteľa, spotrebiteľ tak stráca právo a nemôže odstúpiť od zmlúv:
- ak bol spotrebiteľ riadne poučený o tom, že na základe jeho požiadaviek sa mu dostalo poskytnutej služby vďaka ktorej stráca právo na odstúpenie od zmluvy
- pri predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo len na záväznú objednávku alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.
- Ak ide o tovar, ktorý bol zabalený v ochrannom obale, ktorý zákazník porušil. Ak ide o tovar predávaný v ochrannom obale, ktorý má chrániť obsah balenia pred prvotným použitím a zákazník obal otvoril, a nie je možné určit či daný tovar zákaznik nevymenil za iný , ktorý chce vrátiť.
- predaji tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze
Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že pokiaľ dôjde k využitiu práva odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho. V prípade odstúpenia od darovacej zmluvy nezaniká kúpna zmluva a zmluvy sú posudzované z tohto hľadiska samostatne.
Právo odstúpenia od zmluvy kupujúceho (podnikateľa)
V prípade, ak tovar nakupuje osoba v súvislosti s jej podnikateľskou činnosťou (o čom rozhoduje uvedenie IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy nevzniká, nakoľko obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.
Platobné podmienky
Predávajúci internetového obchodu akceptuje nižšie uvedené platobné podmienky:
- platba vopred bankovým prevodom
- na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca)
- platba cez internetové rozhranie banky (platobnou kartou on-line), pričom konkrétna banka si automaticky zapamätá kupujúcim zadané údaje o platobnej karte kupujúceho pre budúce platby (zrušiť túto možnosť môže),
Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim. Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.
Dodacie podmienky a spôsoby dodania tovaru
Dodacie podmienky
Vo všeobecnosti, ak sa neuviedlo inak a daný tovar je na sklade, termín dodania tovaru je od 3 do 10 pracovných dní, v závislosti od zvolenej platby kupujúcim a spôsobu dopravy odo dňa prijatého potvrdenia objednávky spotrebiteľom. V prípade, že tovar nie je skladom, dodacia lehota je od 7 do 21 pracovných dní. Presný termín dodania a dostupnosť si môžete overiť emailom na adrese info@sonoff.sk alebo na telefónnom čísle 0948 652 396, v pracovných dňoch a určených hodinách.
Spotrebiteľ sa zaväzuje skontrolovať prijatý tovar kuriérskou spoločnosťou rovnako ako aj pri osobnom odbere a pred podpisom preberacích dokumentov. Pri zistení poškodenia tovaru pri jeho kontrole sa kupujúci zaväzuje okamžite informovať predávajúceho a to najneskôr do 24 hodín od termínu prevzatia tovaru. Ak spotrebiteľ zistí povrchové poškodenia balenia tovaru zapíše to do preberacích dokumentov kuriérskej spoločnosti. Predávajúci informuje spotrebiteľa o odoslaní tovaru najneskôr deň pred jeho doručením. Spotrebiteľ je zodpovedný za správnosť poskytnutých kontaktných údajov predávajúcemu, na základe ktorých bude dostupný v deň doručenia tovaru a zabezpečí tak plynulý priebeh odovzdania tovaru prepravnou spoločnosťou. Pokiaľ si túto povinnosť nemôže splniť spotrebiteľ určí náhradnú osobu, ktorá je zodpovedná za prevzatie tovaru alebo termín a dohodne sa tak s predávajúcim o alternatívnom prevzatí tovaru, tento postup nie je možný uplatniť pri nákupe tovaru na splátky. Kupujúci je povinný sa preukázať platným dokladom totožnosti pre overenie správnosti údajov uvedených v objednávke pred prevzatím tovaru. Pokiaľ tak neurobí predávajúci má právo na to mu tovar nevydať.
Spôsoby dodania
Spôsoby dodania tovaru sprostredkované predávajúcim:
- v rámci SR
- Osobný odber v sídle firmy len po telefonickej dohode
- Slovenska pošta :
- Kuriérskou spoločnosťou
Všetky spôsoby dopravy a služby doručenia tovaru sú uvádzané na stránke v sekcii Dodanie dostupnosť tovaru.
Neprevzaté zasielky
Každá objednávka alebo expedovaná zásielka je kupujúcemu oznámená viackrát - objednávka pri prijatí a potvrdení, zásielky emailom pri expedícii, kuriérom pred doručením, pred koncom poštovej úložnej doby opäť emailovou správou. Predávajúci preto neakceptuje storno objednávky zo strany kupujúceho až po jej expedovaní. Expedovanú zásielku je kupujúci povinný prevziať, aby predávajúcemu nevznikla škoda alebo dodatočné náklady. Neprevzatím zásielky vzniká predajcovi priama škoda na poštovnom, balnom, poplatkoch za spätné doručenie a ďalších súvisiacich službách. Preto, ak kupujúci preukázateľne nestornoval (písomne alebo správou cez mail info@sonoff.sk ) objednávku pred jej expedíciou, za neprevzatú zásielku mu bude evidovaná pohľadávka v hodnote 10,00 € bez DPH alebo vo výške skutočnej škody.
Vrátenie zasielky
Kupujúci zodpovedá za správnosť poskytnutých údajov pre doručenie zásielky. Ak dôjde v dôsledku nesprávnych údajov k nedoručeniu a/alebo vráteniu zásielky prepravcom, predávajúcemu vzniká škoda na poštovnom, balnom, poplatkoch za spätné doručenie a ďalších súvisiacich službách. Predávajúci si uplatní takúto škodu a zvýšené náklady u kupujúceho. Voči kupujúcemu bude evidovaná pohľadávka v hodnote 10 € bez DPH, alebo vo výške skutočnej škody.
Záruka tovaru
Na všetky produkty poskytujeme koncovým používateľom plnú záruku 24 mesiacov. Pri nákupe na firmu (pri zadaní IČO vo fakturačných podmienkach), platí záruka 12 mesiacov. Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad Faktúra ( alebo záručný list ak je dodaný ).
Záverečné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť uzavretím kúpnej zmluvy, a kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu alebo úpravu týchto podmienok kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, ktorý má výrobky a služby v držbe, má kupujúci všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný výrobky a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako tovar predávajúceho.
Prípadné spory medzi Webinfo Slovakia s.r.o. a kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci - spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia alebo spor riešiť prostredníctvom k tomu určenej ODR platformy. Predávajúci odporúča Kupujúcemu najskôr využiť kontakt na spoločnosť Webinfo Slovakia s.r.o. pre vyriešenie vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 25.5.2018 a rušia predchádzajúce znenia VOP.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia.